יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

ציירת קירות אנה קוגן - אומנית גרפיטי וציירת חדרי ילדים :-)

ציור קיר מוכן עם עץ באובבציור של פו הדוב וחבריוציור קיר דיסני במבי ופו הדוב ציור קיר בתוך מסעדת אלביס ציורי קיר בתלפיות קוביות מצוירות במסעדת אלביס ציורי קיר פו הדב
ברוך הבא לעולמות ציורי קיר של אנה קוגן! קורים לי אנה ואני ציירת קירוצ מקצועית. ציורי קירות שאני ציירתי מצוירים על המון קירות בכל הארץ. אני מציירת ציורים באקריליק ואייבראש, בהמון טכניקות ובהרבה כלים שונים. 

אני יוצרת ציורי קיר בגדלים ובטכניקות לפי רצונו של לקוחות. במשך כ15 שנים ניסיון אספתי המון ידע ב ציורי קירות בחומרים שונים. אני מציירת על כל סוגי שטחים. אני גם מתמחה בציורי שמן על בד קנווס ועיצוב גרפי.

ציורי קיר יכולים להיות תוספת אומנותית יפה לכל בית או למשרד שלכם. ציורי קיר נותנים פנים מיוחדים לכל חדר איפה שהם מצויירים. ציורי קיר לילדים, לנוער, לתינוקות יכולים להוסיף המון חן לחדר ילדים. ציורי קיר עוזרים לילדים שלכם לפטח דמיון ואינטליגנציה רגשית עמוקה.

להורים עדיף לבחור ציורי קיר ביחד עם הילדים שלהם. יש המון נושאים לציורי קיר לחדרי ילדים כמו סרטים, ספרים, אגדות שילדים שלכם אוהבים. אפשר לצייר נופים, פיות, חיות, פרחים, גיבורים עתיקים וכו'

ניתן להזמין ציור קטן או גדול, ציור קיר או ציור תקרה עם שמיים כחולים ועננים! אני עושה סקיצות בחינם ונותנת מחירים סבירים ביותר ב ארץ!

הטלפון שלי ליצירת קשר: 054-5842638   
כתובת האימייל שלי: anakogan85@gmail.com  
האתר שלי: http://tziur-kir.co.il